Binnen de branche van de schoonheid en Wellness is het altijd erg druk. Naast dat je in en uit de behandelkamers loopt ben je ook bezig met de sauna’s en het schoon houden van. Hierdoor kan het zijn dat je telefoontjes mis loopt en wellicht afspraken. Dit kan nadelig zijn voor het bedrijf. Een update op de website met bijvoorbeeld een online afspraken systeem of een chatbot kan hiervoor een uitkomst bieden. Hierdoor creëer je als bedrijf meer ruimte en tijd voor jezelf en kan de gast makkelijk online een afspraak inplannen.

Een chatbot die je verder helpt op de website.

Een chatbot wordt ook wel een geautomatiseerde gesprekspartner genoemd. Een chatbot kan je geheel ontwikkelen en ontwerpen naar wens. De bot is bedoelt om makkelijke vragen te beantwoorden en de klant snel verder te helpen met zijn of haar vraag. Hierdoor bespaar je zelf tijd binnen je organisatie of bedrijf. Een chatbot herkent steekwoorden en aan de hand van de informatie die hij verzamelt kan hij vragen beantwoorden. Een chatbot wordt iedere keer dat hij gebruikt wordt dus slimmer! Het voordeel aan een chatbot is dat hij buiten openingstijden ook bruikbaar is en je hierdoor nét iets breder bereikbaar bent.

Je online klantenservice naar een hoger niveau tillen.

Een online klantenservice is tegenwoordig belangrijker dan je denkt. Omdat veel consumenten online kijken op websites is het altijd handig als dit er netjes en georganiseerd uit ziet. Een chatbot kan een uitkomst bieden om nét dat stukje extra service aan te bieden die de klant nodig heeft. Hierdoor genereer je leads of afspraken voor je bedrijf. Chatkracht komt graag met je in contact kom te sparren over de mogelijkheden zodat jij en je bedrijf de ultieme online klantenservice hebben. Neem vrijblijvend contact op!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *